Pavel писал(а):альберт писал(а):Вы хочете сказать в европе в каждом городе где 500 тыс есть международный порт, а насчет минска пускай рынок управляет миграцией, если люди приезжают значит есть условия для работы, как только будет переизбыток они отсеются
У Беларусі, краіне з тэрыторыяй 207000 км кв. і насельніцтвам у 9.6 млн. чалавек есць толькі адзіны міжнародны аэрапорт у Менску. А, напрыклад, у Літве, якая па абодвух паказчыках у 3 разы меншая - 2, у Вільне і ў Коўна.
А цяпер уявіце сябе: нейкі бізнесмен з Захаду не пабаяўся наш кідалаўскі рэжым і вырашыў працаваць з Беларуссю. Дзе ен адкрые свой філіал? У Менску. Бо там есць аэрапорт. А ў той жа Гомель ен "задалбаецца" ездзіць. З таго ж Менску ці Кіеву. Таму і не будзе там рабіць свой бізнес. Калі няма нейкага іншага ну вельмі істотнага фактара, які б зрабіў бізнэс у Гомелі больш пажаданым.
Інакш кажучы, у Беларусі няма збалансаванай рэгіянальнай палітыкі, якая б давала нейкі шанц рэгіенам. З большага. І я не кажу пра сельскую гаспадарку, надоі ды кароў. Я кажу пра хайтэк, вытворчасць софту, вытворчасць прыбораў, лекаў, прыкладную навуку, ігд.
я с вами соглашусь лишь кое-что добавлю, к нам на работу часто приезжают из других стран в том числе и Литвы и я спрашиваю как они там живут, да живут нормально, многие уехали в европу присылают оттуда деньги домой родителям или семье, работа есть хотя и много безработных, промышленности нет, так что им дали аэропорты, я не говорю что у нас лучше, я говорю что не надо сравнивать, а то все решат как там стало все хорошо аэропорты построили и зажили. самое главное сами литовцы(те с кем я общался) считают что финансово мы живем одинаково, а насчет бизнеса вы правы у нас все через ж..у

